onsdag 28 oktober 2015

Viktig dag imorrn, nervös :S

Imorrn är det åter dags att träffa doktorn, det ska pratas sjukskrivning och jag är så nervös att tvingas börja jobba för hastigt, vill inte krascha ner i avgrunden igen. Vet att jag inte är redo än även om jag saknar mina underbara kollegor och mitt arbete.
Hur får man vardagen att funka när man mår som mig, det är en gåta ingen löst än. Medicin har varit enda lösningen, totalt har jag provat över 20 preparat innan jag hittade rätt, nu är det bara livet som ska fungera, tror jag behöver terapi, kbt eller dbt för att börja laga allt trasigt.
Haft en bra dag trots kaos i huvudet, klarade en promenad på 4 kilometer, pratat med älsklingen och spelat en del datorspel, har dock sjukt svårt att koncentera mig och sitta still även fast jag är mentalt utmattad, sen efter maten vart jag manisk så bakade en äppelpaj av bara farten, känner fortfarande av det så fick bli dubbel haldol ikväll så man är däckad några timmar inför imorrn. Bifogar lite bilder från dagen, peace alla fina :> #vågaberätta

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar