fredag 23 oktober 2015

Vissna krukväxter och en sjuhelsikes utsikt

Idag har varit en dag fylld av besök, vilket har varit upplyftande efter gårdagen som fortfarande spökar mellan varven. Först träffa mamma och pappa i cafeterian och sen kom de upp till avdelningen tillsammans med en av mina systrar. Det blev fika och sen skulle de vidare, fick ett jättefint armband av syrran. Sen va de lunch och efter det snackade jag en del telefon med min älskling samt skrev en text som kommer nedan :)
Sen kom en av mina kusiner på besök, vi hängde i typ 2 timmar var av en timme på balkongen bland "lite liv, lite död och en sjuhelsikes utsikt" (hon syftade förstås på krukväxterna hahaha).
Så sen gick hon och jag ringde upp älsklingen och pratade fram till de var matdags. Grymt go köttfärsgratäng med potatis, fan idag har varit en bra dag trots omständigheten att man sitter på psyk men det går inge nöd på mig, har så himla underbara människor i mitt liv som gör livet värt att leva. Avslutar dagens blogg me den utlovade texten jag skrev på en lapp i dagrummet.

Imperfection:

If you think im crazy, you dont know me.
Im me, my own and my own rainbow.
If you dont like me, you probably fear my imperfection.
If you like me, take me for what I am.
Im not perfect, Im not average, i dont chase money blindly.
I enjoy life and the parts when i feel alive.

Peace alla fina :> #vågaberätta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar