torsdag 29 oktober 2015

Dagen D

I dag var det min dagen d, dagen det skulle hända, dagen jag skulle prata med läkaren om min sjukskrivning. Blev ett långt samtal, på en timme ungefär, väldigt förstående läkare som lyssnade och lät mig berätta mycket men var samtidigt påläst, kunnig och lyhörd. Kontentan blev en sjukskrivning året ut, när jag berättat om hur jag har det var vi helt överens att det inte funkar för mig att jobba än, det är en lång tid men känns bra att skynda långsamt.
Kommer inleda med att byta luft lite grann, reser till min älskade imorgon eftermiddag <3 , stannar där till den 11:e, ska bli galet skönt och framför allt så fastnar jag inte vid datorn och vänder på dygnet.
Sen är det sköterskesamtal 12:e och en månad efter har jag tid hos min doktor igen.
#vågaberätta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar