söndag 25 oktober 2015

Oh its good to be home :)

Idag vaknade jag med ett brett leende på läpparna och en skön känsla i kroppen, åt frukost ocg sen lite musik innan jag ut och hängde med mina medpatienter.
Då kom en sköterska och ville prata lite och stämma av att allt var bra och att allt gick på rätt håll.
Sen sa jag till henne att jag gärna ville hem på grund av själ jag ej tänker nämna då det bara är en angelägenhet för familjen.
Det fina med kråksången var att sen kom jourläkaren och sen när han haft alla samtal tog han några minuter med mig och vi kom överens att det var dags att åka hem då de tyckte jag var redo och jag kände mig redo med :)
Vill tack för allt stöd och hälsningar på facebook, det har verkligen lyft mig, tack alla fina^^
Nu fortsätter kampen! #vågaberätta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar