onsdag 21 oktober 2015

6:e vändan

Kaoset i huvudet fortsätter, slutar inte snurra, skakningar och ångest kommer och går, sökt akut 2 gånger sen i fredes och idag blev jag inlagd igen på 56an, läkaren var verkligen inläggningsanti  först och så satt man där och mådde skit men krigade mig till lite lugn och ro när mitt inre är såhär kaos. 
Haft tilltagande ångest och skadetankar igen, blev så illa att jag rispade mig i natt och efter lithiumprovtagning och sömn orkade jag inte mer och uppsökte psykakuten istället för att göra något ytterligare mot mig själv.
Det är inte människorna runt mig som triggar, inte tankar jag tänker, jag kan inte styra mina sjukdomar, de styr mig och mitt mående. Det är såhär det är att vara psykiskt sjuk.
En varm hjärtlig hälsning till min partner, min familj och mina underbara vänner som alltid finns där för mig, ni är fantastiska och får mig att fortsätta vilja leva och kämpa, tack. #vågaberätta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar