torsdag 22 oktober 2015

Lite nytt/en bra dag mitt i mitt kaos

Idag började dagen med landstingsfrulle och sen några timmar drömfri sömn innan pappa kom på besök :) sen var det snack om läkarsamtal som sköts upp till efter lunchen. Fått veta att jag ska vara här veckan ut minst, fått antidepp höjd och theralen utbytt mot alimemazin. En av läkarna kände mig så slapp berätta hela min situation igen. Sen kom en god vän på besök och sen fika med min bror och hans dotter (mitt gudbarn) i lasaretscafeet. Även umgåtts med medpatienter och haft ett par underbara telefonsamtal med min älskade partner.
Så trots jag är mitt i mitt kaos har jag haft en bra dag, fick värsta bamsekramen av min favvoskötare innan, de är så himla snälla här och man känner sig inte inlåst. 
Peace alla fina, #vågaberätta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar