söndag 20 december 2015

Åttonde vändan

Julstämningen från gårdagen försvann efter en natt med extrem ångest och skadetankar, satt till sist och var på väg att hämta en kniv men skrev till en vän istället som var så himla shysst och fixade taxi åt mig upp till psykakuten. Väl där fick jag debattera mitt mående med en skötare en god stund innan han förstod att jag inte mådde bra alls. 
Läkarsamtalet blev kort, doktorn har träffat mig flera gånger och vet vad jag går igenom för helvete när jag mår dåligt och han har funnits med i bilden sen midsommarkrashen. Han bara fråga jaha hur är det och jag svara att jag inte orkade mer och hade skadetankar som skrämde mig. Så 10 minuter senare kom de ner från 56an och hämta mig och det är här jag är nu. Förhoppningsvis kommer jag på fötter igen innan jul. Tills dess ligger jag här på 56an och skakar såhär lagom till fjärde advent. 
Peace alla fina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar