onsdag 9 december 2015

Ode to joy/dagen D 2.0

https://open.spotify.com/track/2eoX63MjyeIBuopR6kxYPT

Som lovat Beethovens nionde i körversion, de vita duvorna var sjuka men samtal innan med både vänner, familj och älskling tog mig igenom det när jag väl satt där och väntade. En av mina systrar var med som stöd kunde fylla i lite där jag var osäker och fick mig att våga. Fick utskrivet alimemazin en ny medicin mot min nattångest som ersätter theralen samt förnyat mina nuvarande recept, Sen äntligen kan jag vara glad att meddela att jag står på kö till en psykolog som kommer hjälpa mig med mina skadetankar och min svåra ångest, Kommer även utreda om det finns skäl att utreda om jag har några andra diagnoser där borderline och adhd är nära till hands.
Så nu ska jag njuta av dagen efter att ha tagit mig igenom en jävligt viktigt möte, och ja, den 4:e börjar jag jobba igen^^!!
Peace alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar