måndag 14 december 2015

Bring me to life

https://open.spotify.com/track/2gpffYGJGvhgqgA0Aw8wKi

Wake me up inside
(I can't wake up)
Wake me up inside
(Save me)
Call my name and save me from the dark
(Wake me up)
Bid my blood to run
(I can't wake up)
Before I come undone
(Save me)
Save me from the nothing I've become

Usch vilken dag, har zero koncetration och lyckats få gjort precis ingenting. Känner mig död inuti och en krypande rastlöshet jag inte förstår när jag är såhär pass låg. Inget makear sense idag, kunde knappt få fokus när jag skulle ut och gå med mamma, ser allt tre led framför hur jag ska orka hem och hur kallt de kommer vara medans jag är så nere att jag knappt orkar gå, Blev som ni nog förstår ingen lång runda men kom utanför dörren i alla fall. Nu sitter jag i sängen med min laptop och funderar va 17 jag ska göra resten av dagen samtidigt som jag känner en extrem orkeslöshet, blir nog en dag vid datorn med musik om jag inte bara kan vakna ur denna gråa tillvaro jag hamnat i. Knack knack knackar ångesten och tankarna på, klockan e halv 6 (!) och jag har redan skadetankar.
Pissdag!
Enda positiva är att jag sover ordentligt på nätterna sen jag fick mina alimemazinkapslar, de knockar mig tillsammans med mina övriga nattmediciner innan varken nattångesten eller de vanliga skadetankarna hinner knacka på, frågan är dock hur de går ikväll när båda delar redan dykt upp :/
#vågaberätta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar