fredag 25 december 2015

God fortsättning på julen :>

Idag är det adidasränder, ryska hattar, bra musik och kebabpizza som gäller^^
Rätt skönt efter en intensiv men rolig jul, behövde bara vila mig en liten stund efter maten och vart manisk ett tag framför granen men det gick att hantera. I det stora hela är det bara parenteser för det blev på alla sätt en helt underbar jul med fina människor, många hjärtliga skratt och fina klappar. Kändes avlägset när jag reflekterade kring min situation i söndes men det blev jul hemma och det är jag tacksam för, vet flera som inte är unnade den lyxen, sen vissa i vårt land har inte ens ett hem. Jag vill i alla fall önska mina läsare en riktigt god fortsättning på julhelgen. Imorrn blir det resa tvärs över Skåne och se nya Star Wars tillsammans med mina kusiner från Blekinge och sen troligtvis hänga med upp till dem i granskogen ett par dagar^^
Peace alla fina and may the force be with you
#vågaberätta




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar