lördag 5 december 2015

Julbak, haldol och stesolid.

Oj vad det har bakats och skrattats här idag, rischocklad, knäck, mörk blandchoklad, saffranskladdkaka, mjuk pepparkaka och kolakakor har hunnits med och ändå är pepparkakorna kvar att göra. Efter lite mat när vi tog en paus mådde jag ungefär som igår så tog en stesolid och en haldol för kropp och nerver. Det hjälpte kanonbra så nu är jag redo för pepparkaksbak, samt tillagning av hemmagjorda hamburgare på högrevsfärs. Häftigt vad två små vita piller kan göra för en, de har båda tillsammans med resten av min medicinering gett mig livet tillbaka.
Mys med era nära och kära där ute i vinterkvällen, var rädda om er.
Peace alla fina^^!
P.s jag skiter i att denna låten är bajen, den har hjälpt mig genom massa skit och är ett budskap alla borde ta till sig, att leva i och uppskatta nuet, speciellt nu i jultider.
https://open.spotify.com/track/2CMDO1c6bNkDlY5RV3pLye

1 kommentar:

  1. Den låten har jag alltid tyckt mycket om. Gör mig glad. Kram Anna Teresia ( på British Petrol / BP)

    SvaraRadera